Vay vay. ticaret hayatında bu kadar ağırıda hiç normal karsılanacak birşey değil hocam. rekabet edersin, 1 tl az karla satarsın fiyat kırarsın tatlı rekabet olur fakat bu ekmeğe göz dikmek bildiğin çakallık puştluk. gidip ağzını burnunu kırın.
Muhtemelen x yerden zabıtalardan tanıdıgı var çayla çorbayla olcak is değil o, bile bile kışkırtıyor sizi çekip gitsinler diye.
Ağız, burun kırmak çözüm değil ki... daha kötü sonuçlar doğurur. bu devirde herkesin yanında ya bıçak, ya tabanca, ya pompalı var... bileğine güvenen kısım az kaldı ve insanlar cezaevine girmeyi kolay zannediyor ve suç işlemeye meyilliler.
Tavsiyeniz bu devirde pek iyi bir tavsiye değil.