Ben olsam eşek eti satıyor diye şikayet ederdim her gün. Böyle esnaflık mı olur? Sonuçta ekmek paranızla oynamaya çalışıyor. Bence legal yoldan yapabildiğiniz yaptırımı yapın hiç affetmeyin.