Yapacağın şey çok basit. Madem o seni şikayet ediyor sen de şikayet edeceksin.
Dükkanının her yerini görecek şekilde kamera sistemi kuracaksın
Sağlam bir avukat tutacaksın.

Asılsız yapılan her ilanda avukatla suç duyurusunda bulunacaksın.
Kasap reyonunu da uygun fiyatlarla açık tutup bu fiyatları koca koca ilanlarla asacaksın. Kimse ona gitmeyecek.

Çevredeki esnafla aranı iyi tutacaksın onu dışlatacaksın.

Allaha da havale edeceksin. Tabi bunlar olurken yalnız da dolaşma belli noktadan sonra dövmeye de gelebilir ona göre hazırda birkaç kişi bulundur.

Onun kasap dükkanının linkini de buraya bırak 1 puan verelim R10'un gücünü görsün. Eğer bunu istemiyorsan da 1 puan hizmeti al pişman ettir.


Bunlarla uğraşmam diyorsan da kapat dükkanı git.