Aynı esnaf durumunu bende yaşadım malesef olmayan yerlerde 1 yıldız yorumlar adamı buluyorum insta profili açık hesabında takipçilerine bakıyorum yanımızdaki esnaf bizi kötülüyorlar , kullandığımız malzemeleri markaları kötülüyorlar yalan haberler uyduruyorlar vs ama durmadan mücadeleye devam ettim pes etmeyi seven biri değilim eğer çıkar yol yoksa. Zamanla alışıyorlar merak etmeyin yeni kurulan yerleri kıskanan EZİK şahsiyetsiz esnafcıklar var malesef. Onların aslında anladığı dil çamursa çamurun alası fakat değmiyorlar ezik oldukları için hani anca boş muhabbet yapıyorlar. Siz yolunuza tam gaz devam edin belli bir yerden sonra yoğun iş yaptığınızda sadece sizi izlemekle yetinecektir. Size tavsiyem artık çay may muhabbetine girmeyin mesafeli olun. İşinize bakın. Tekrar geçmiş olsun .