Ya arkadaş adam ayakakbısını tamir ettirmek için 1 ay sıra var deyince ülkede kriz olmadığını nasıl çıkarıyorsun ? Ülkede kriz var ki millet 1 ay ayakkabı kuyruğu bekliyor gidip yenisini almıyor .
Yani senin dediğin şu oluyor , halk ekmek kuyruğunda sıra var önünde 100 kişi bekliyorsun ve sen en arkadan diyorsun ki - abi kriz olsa 100 kişi ekmek kuyruğu bekler mi . Para var ki millet ekmek alıyor .
Söylediğin şey aynen bu.
Ülkede Herkes Krizde mi? Yoksa Sadece Laf mı?
62
●1.542
- 21-01-2022, 11:42:04
- 21-01-2022, 11:50:23Konu sahibi yazılanlara cevap bile verememiş, Kriz yok diyor birde şaka gibi

konuyu da açmış bırakmış kendisi ortada yok, bakış açısı ise cidden enteresan.
CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-01-2022, 12:22:31sanırım gündemde olmak satış yapmak için her konunun altına yazıyorsunCicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben başımdan geçen olayı anlattım.
benim siyasi görüşüm ortada
eski yazılarıma bak görürsün
insanlar okumadan anlamadan yazıyor.
önce biraz OKU sonra yaz. - 21-01-2022, 12:42:48XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ne diyorum sen ne yazıyorsun. Ben yazılanlara cevap vermeni beklerdim, sen direk bana sataşma gereği duydun. Konuya yazılan onca şeye yorum dahi yapmamışsın.
16,5 yıldır forumda olan ve premium üyeliğe sahip bir üyeyim, karalama yapacaksın bari mantıklı yap, neden satış yapmak için bu konuya yazayım
Not: Satış yapmak için premium üyelik alıp konularımızı zaten üste çıkarıyoruz bu konuda da seni aydınlatmak isterim. - 21-01-2022, 12:46:26Manyak mıyım her yazılan şeye cevap yazayım.CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 yıldır forumda üyeyim diyorsun her yazılına cevap verilmeyeceğini öğrenememişsin
birde ne olmuş 16 yıldır üyesin diye
söyler misin ne farklı ?
İnsanlar istediklerini yazmakta özgür
ne yazdıkları umrumda bile değil
bende başımdan geçen bir olayı yazdım hepsi o - 21-01-2022, 13:01:35XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verecek cevabı olmayanın içinde bulunduğu durumu çok iyi göstermişsin, tebrikler. Son mesajım, bir daha yazmaman dileğiyle. - 21-01-2022, 13:18:36XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söyleyecek sözü olmayanın yapabildiği tek şey hakarettir. Sana vereceğim en güzel cevap @Report

