• 21-01-2022, 11:42:04
    #55
    Ya arkadaş adam ayakakbısını tamir ettirmek için 1 ay sıra var deyince ülkede kriz olmadığını nasıl çıkarıyorsun ? Ülkede kriz var ki millet 1 ay ayakkabı kuyruğu bekliyor gidip yenisini almıyor .

    Yani senin dediğin şu oluyor , halk ekmek kuyruğunda sıra var önünde 100 kişi bekliyorsun ve sen en arkadan diyorsun ki - abi kriz olsa 100 kişi ekmek kuyruğu bekler mi . Para var ki millet ekmek alıyor .

    Söylediğin şey aynen bu.
  • 21-01-2022, 11:50:23
    #56
    Konu sahibi yazılanlara cevap bile verememiş, Kriz yok diyor birde şaka gibi
    konuyu da açmış bırakmış kendisi ortada yok, bakış açısı ise cidden enteresan.


    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki özel nedenleri vardır, hastane işleri vardır, sağlık sorunları vardır… Hadi diyelim adamın işleri cidden yoğun, kriz yok demek için bu mu yani kriter. Bizi yönetenler aklımızla alay ediyor çoğu zaman bari siz yapmayın.
  • 21-01-2022, 12:22:31
    #57
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi yazılanlara cevap bile verememiş, Kriz yok diyor birde şaka gibi
    konuyu da açmış bırakmış kendisi ortada yok, bakış açısı ise cidden enteresan.
    sanırım gündemde olmak satış yapmak için her konunun altına yazıyorsun
    ben başımdan geçen olayı anlattım.
    benim siyasi görüşüm ortada
    eski yazılarıma bak görürsün
    insanlar okumadan anlamadan yazıyor.
    önce biraz OKU sonra yaz.
  • 21-01-2022, 12:42:48
    #58
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım gündemde olmak satış yapmak için her konunun altına yazıyorsun
    ben başımdan geçen olayı anlattım.
    benim siyasi görüşüm ortada
    eski yazılarıma bak görürsün
    insanlar okumadan anlamadan yazıyor.
    önce biraz OKU sonra yaz.

    Ben ne diyorum sen ne yazıyorsun. Ben yazılanlara cevap vermeni beklerdim, sen direk bana sataşma gereği duydun. Konuya yazılan onca şeye yorum dahi yapmamışsın.

    16,5 yıldır forumda olan ve premium üyeliğe sahip bir üyeyim, karalama yapacaksın bari mantıklı yap, neden satış yapmak için bu konuya yazayım


    Not: Satış yapmak için premium üyelik alıp konularımızı zaten üste çıkarıyoruz bu konuda da seni aydınlatmak isterim.
  • 21-01-2022, 12:46:26
    #59
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum sen ne yazıyorsun. Ben yazılanlara cevap vermeni beklerdim, sen direk bana sataşma gereği duydun. Konuya yazılan onca şeye yorum dahi yapmamışsın.

    16,5 yıldır forumda olan ve premium üyeliğe sahip bir üyeyim, karalama yapacaksın bari mantıklı yap, neden satış yapmak için bu konuya yazayım


    Not: Satış yapmak için premium üyelik alıp konularımızı zaten üste çıkarıyoruz bu konuda da seni aydınlatmak isterim.
    Manyak mıyım her yazılan şeye cevap yazayım.
    16 yıldır forumda üyeyim diyorsun her yazılına cevap verilmeyeceğini öğrenememişsin
    birde ne olmuş 16 yıldır üyesin diye
    söyler misin ne farklı ?

    İnsanlar istediklerini yazmakta özgür
    ne yazdıkları umrumda bile değil
    bende başımdan geçen bir olayı yazdım hepsi o
  • 21-01-2022, 13:01:35
    #60
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manyak mıyım her yazılan şeye cevap yazayım.
    16 yıldır forumda üyeyim diyorsun her yazılına cevap verilmeyeceğini öğrenememişsin
    birde ne olmuş 16 yıldır üyesin diye
    söyler misin ne farklı ?

    İnsanlar istediklerini yazmakta özgür
    ne yazdıkları umrumda bile değil
    bende başımdan geçen bir olayı yazdım hepsi o

    Verecek cevabı olmayanın içinde bulunduğu durumu çok iyi göstermişsin, tebrikler. Son mesajım, bir daha yazmaman dileğiyle.
  • 21-01-2022, 13:04:19
    #61
    sayfalarca mesaj yazilmis. Oysa denecek tek sey var.

  • 21-01-2022, 13:18:36
    #62
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktora gitmeni tavsiye ederim.
    son sözü ben söylerim tiplerdensin sanırım.
    ne yazdığımı anlayacak akıl yoksa
    git müşterilerin ile ilgilen prim kasma

    Söyleyecek sözü olmayanın yapabildiği tek şey hakarettir. Sana vereceğim en güzel cevap @Report
  • 21-01-2022, 13:59:20
    #63
    Şansınız varsa Yurtdışına çıkın bu kadar basit. Böyle saçma konularda silinsin lütfen @Report; İnsanlar konuşmak için konuşuyor sadece. Burası ticari forummu siyasi forummu anlamadım gitti :d