Manyak mıyım her yazılan şeye cevap yazayım.
16 yıldır forumda üyeyim diyorsun her yazılına cevap verilmeyeceğini öğrenememişsin
birde ne olmuş 16 yıldır üyesin diye
söyler misin ne farklı ?
İnsanlar istediklerini yazmakta özgür
ne yazdıkları umrumda bile değil
bende başımdan geçen bir olayı yazdım hepsi o
Verecek cevabı olmayanın içinde bulunduğu durumu çok iyi göstermişsin, tebrikler. Son mesajım, bir daha yazmaman dileğiyle.