Ben ne diyorum sen ne yazıyorsun. Ben yazılanlara cevap vermeni beklerdim, sen direk bana sataşma gereği duydun. Konuya yazılan onca şeye yorum dahi yapmamışsın.
16,5 yıldır forumda olan ve premium üyeliğe sahip bir üyeyim, karalama yapacaksın bari mantıklı yap, neden satış yapmak için bu konuya yazayım
Not: Satış yapmak için premium üyelik alıp konularımızı zaten üste çıkarıyoruz bu konuda da seni aydınlatmak isterim.
Manyak mıyım her yazılan şeye cevap yazayım.
16 yıldır forumda üyeyim diyorsun her yazılına cevap verilmeyeceğini öğrenememişsin
birde ne olmuş 16 yıldır üyesin diye
söyler misin ne farklı ?
İnsanlar istediklerini yazmakta özgür
ne yazdıkları umrumda bile değil
bende başımdan geçen bir olayı yazdım hepsi o