CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi yazılanlara cevap bile verememiş, Kriz yok diyor birde şaka gibi
konuyu da açmış bırakmış kendisi ortada yok, bakış açısı ise cidden enteresan.
sanırım gündemde olmak satış yapmak için her konunun altına yazıyorsun
ben başımdan geçen olayı anlattım.
benim siyasi görüşüm ortada
eski yazılarıma bak görürsün
insanlar okumadan anlamadan yazıyor.
önce biraz OKU sonra yaz.