Konu sahibi yazılanlara cevap bile verememiş, Kriz yok diyor birde şaka gibi
konuyu da açmış bırakmış kendisi ortada yok, bakış açısı ise cidden enteresan.


CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki özel nedenleri vardır, hastane işleri vardır, sağlık sorunları vardır… Hadi diyelim adamın işleri cidden yoğun, kriz yok demek için bu mu yani kriter. Bizi yönetenler aklımızla alay ediyor çoğu zaman bari siz yapmayın.