sanırım gündemde olmak satış yapmak için her konunun altına yazıyorsun
ben başımdan geçen olayı anlattım.
benim siyasi görüşüm ortada
eski yazılarıma bak görürsün
insanlar okumadan anlamadan yazıyor.
önce biraz OKU sonra yaz.
Ben ne diyorum sen ne yazıyorsun. Ben yazılanlara cevap vermeni beklerdim, sen direk bana sataşma gereği duydun. Konuya yazılan onca şeye yorum dahi yapmamışsın.
16,5 yıldır forumda olan ve premium üyeliğe sahip bir üyeyim, karalama yapacaksın bari mantıklı yap, neden satış yapmak için bu konuya yazayım
Not: Satış yapmak için premium üyelik alıp konularımızı zaten üste çıkarıyoruz bu konuda da seni aydınlatmak isterim.