60 Liraya Pizza Yedim - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
60 Liraya Pizza Yedim
91
●
3.163
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
60 Liraya Pizza Yedim
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
11-01-2022, 17:12:10
#46
Mücahit
lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sakarya'da sipariş verdiyseniz, hangi şube olduğunu tahmin edebilirim
Size tavsiyem pizza yiyecekseniz, Panino Pizza'dan söyleyin.
Ben akyazıdayım hocam pizza lazza bile siparişi getirmedi
Sayılı restoran var burada.
11-01-2022, 17:12:15
#47
PaSaSa
valla ben bimden superfresh pizza alıyorum arada 20tl filan 4lüsü küçük boyut 2si doyuruyor tadı hiç fena değil tavsiye ederim
11-01-2022, 17:17:49
#48
fikirdanis
4 lahmacun 60 TL
Pizza için normal bir fiyat.
Lezzeti varsa afiyet olsun
11-01-2022, 17:22:25
#49
Mücahit
fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 lahmacun 60 TL
Pizza için normal bir fiyat.
Lezzeti varsa afiyet olsun
İyi de bunun boyutu yarım lahmacundan ufak hocam onu söylüyorum yoksa çokta fiyatından açmadım konuyu
11-01-2022, 17:23:14
#50
SeoMasters
Açıkçası siparişlerde fiyatlar pahalı fakat gidip restoranda yerseniz bence bu ekonomiye göre normal kalıyor pizza
11-01-2022, 17:25:20
#51
Wertomy
Dominos bunu hep yapıyor hocam. En güzeli ismi bilinmedik, butik dükkanlardan yemek.
11-01-2022, 17:25:26
#52
furkangorur
Kurumsal PLUS
Büyük boy new-york pizza + Coca Cola 1 lt e 85 TL ödedim. New-york pizzanın tadı için değer bence 85
11-01-2022, 17:37:17
#53
Misafir
BeyazAdam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Direkt 60 TL'yi rulo yapıp yemek daha doyurucu olabilirdi.
Asdasdasdasdas koptum. 😂😂😂
11-01-2022, 17:51:34
#54
McCall
Aynı menüye geçen ay 33 TL ödedim
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler