Iphone ve macbook fırsatcılari hakkinda dusunceleriniz
5
●134
- 22-12-2021, 19:21:19Forumda apple kuru 17 yapacagiz dedikten hemen sonra kur 17 olmadan macbook ve iphone alip satmaya calisan firsatcilari görüyorum serbest piyasa ama cok komik sadece adam 3 tane almis satarim diye hayirlisi diyelim
- 22-12-2021, 19:31:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.15.500'e koydum macbook air 'i ama alan yok hocam
Şirkete almıştım beğenilmedi, 20 ocak'a kadar iade sürecim var. keza 17'ye de koyabilirim. 20 günlük ürün ofisde dokunulmadan bekledi. 3bin TL iyi bi kar alıcı için.
- 22-12-2021, 19:35:54O konuya bende yorum yazdım ama yorumlarımı report edip kaldırmışlaromerkarakus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında orada yazdığım yorum da ben haksızdım. Sonuçta bir ticari konu ve mevcut piyasa ne ise ona göre fiyatlar konulmuş ama üzücü olan şu ki daha 30 gün önce yarı fiyatından satış yapılıyormuş. Haliyle dolardaki düşüş nedeniyle de her ne kadar ürünler de düşüş olmaz deseler bile bir çok satış platformuna daha 20 - 30 günlük cihazlar şu an ki piyasa değerinden satışa çıkaranlar var. Yani adam daha aldığı cihazdan hevesini bile alamamış
Ben bu oluşan fiyatı eleştiririm onun harici diğer türlüsü beni alakadar etmez. İnşallah tüm cihazlar da indirim olur. Bir halk olarak beklentim bu olur benim.
- 22-12-2021, 19:44:148GB olan model mi sizin sattığınız? 9.250 TL'ye satılan mı? Yoksa 16GB olan model mi?jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirkete almıştım beğenilmedi, 20 ocak'a kadar iade sürecim var. keza 17'ye de koyabilirim. 20 günlük ürün ofisde dokunulmadan bekledi. 3bin TL iyi bi kar alıcı için.