15.500'e koydum macbook air 'i ama alan yok hocam Şirkete almıştım beğenilmedi, 20 ocak'a kadar iade sürecim var. keza 17'ye de koyabilirim. 20 günlük ürün ofisde dokunulmadan bekledi. 3bin TL iyi bi kar alıcı için.