15.500'e koydum macbook air 'i ama alan yok hocam

Şirkete almıştım beğenilmedi, 20 ocak'a kadar iade sürecim var. keza 17'ye de koyabilirim. 20 günlük ürün ofisde dokunulmadan bekledi. 3bin TL iyi bi kar alıcı için.
8GB olan model mi sizin sattığınız? 9.250 TL'ye satılan mı? Yoksa 16GB olan model mi?