Forumda apple kuru 17 yapacagiz dedikten hemen sonra kur 17 olmadan macbook ve iphone alip satmaya calisan firsatcilari görüyorum serbest piyasa ama cok komik sadece adam 3 tane almis satarim diye hayirlisi diyelim
O konuya bende yorum yazdım ama yorumlarımı report edip kaldırmışlar

Aslında orada yazdığım yorum da ben haksızdım. Sonuçta bir ticari konu ve mevcut piyasa ne ise ona göre fiyatlar konulmuş ama üzücü olan şu ki daha 30 gün önce yarı fiyatından satış yapılıyormuş. Haliyle dolardaki düşüş nedeniyle de her ne kadar ürünler de düşüş olmaz deseler bile bir çok satış platformuna daha 20 - 30 günlük cihazlar şu an ki piyasa değerinden satışa çıkaranlar var. Yani adam daha aldığı cihazdan hevesini bile alamamış

Ben bu oluşan fiyatı eleştiririm onun harici diğer türlüsü beni alakadar etmez. İnşallah tüm cihazlar da indirim olur. Bir halk olarak beklentim bu olur benim.