Forumda apple kuru 17 yapacagiz dedikten hemen sonra kur 17 olmadan macbook ve iphone alip satmaya calisan firsatcilari görüyorum serbest piyasa ama cok komik sadece adam 3 tane almis satarim diye hayirlisi diyelim