Konu
Iphone ve macbook fırsatcılari hakkinda dusunceleriniz
22-12-2021, 19:27:11
#2
btnaslan
Hocam keşke ticaret yapmayı bilseler. Fiyatını 17-18den falan koyanlar var. Abi ben sana 17 ya da 18 vereceğime 2 daha koyar gidip sıfır alırım. Fırsatçılık var ama ticaret yok.