Hocam keşke ticaret yapmayı bilseler. Fiyatını 17-18’den falan koyanlar var. Abi ben sana 17 ya da 18 vereceğime 2 daha koyar gidip sıfır alırım. Fırsatçılık var ama ticaret yok.