SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Getiryemek İade Sorunu
44
●1.064
- 20-11-2021, 10:34:04Bana da aynı şekilde yapacağımız bir şey yok, sadece size değil herkese böyle dedi. Ben sonuç alamayacağımı bildiğim için ve uğraşmak istemediğim için telefonu kapattım. İkisi de daha önce daha düzgün çalışıyordu sanki. Son zamanlarda çok fazla bozdular.hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 11:18:34ben de getir çarşıdan ürün aldım yanlış getirdiler iade ettim.
42 tl olan alışverişimde bana 13 tl iade ettiler.
Getir i aradım bana alışverişiniz 37 gözüküyor dediler.
Ben ekstremde 42 çekilmiş dedim bu seferde info maillerine ekran görüntüsü ile atın baksınlar dediler.
Sonra baya bekledim gelen giden yok. Tekrar aradım sizi şikayet edeceğim dedikten sonra iademi yaptılar.
Yani arkadaşlar indirimli alıyoruz diye bence her alışverişte ekstrelenirizi kontrol edin. Fazla çekim olabilir, iadeler eksik yatabilir. - 20-11-2021, 11:38:30Mail atıyorum söylediğiniz gibi cevap gelmiyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda karşıma abartmadan söylüyorum yukarı da yazdığım gibi sesi 13 yaşında gibi gelen bir kız çıktı. Sanki sokaktan rastgele birini çevirip sen müşteri hizmetlerinde çalış demişler gibi bir durumdu, üslubu da ayrı saçmaydı. Ben daha önce hiçbir şirkette bu kadar bu işten uzak, iletişim becerileri zayıf birini görmemiştim. Acilen desteği en üst şekilde geliştirmeleri gerekiyor yoksa böyle olmaz.videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 11:40:06Paranızı geri aldığınıza sevindim. İade işlemi bu kadar mı zor ben anlamıyorum. Sistem zaten otomatik işlemiyor mu bu nasıl bir saçmalık gerçekten garip.kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 11:41:31Üstat canlı yardım 37 tl alışverişin var diyorbroqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem 13 iade ediyor
ben ise 42 çekildiğini görüyorum
en son şikayet edeceğim dedikten sonra kalanı iade ettiler - 20-11-2021, 11:43:42Sistemde yazılımsal bir açık var belli ki. Benim bazen geçmiş siparişlerim gözükmüyor, bazen kampanyalarım gözükmüyor şimdi de bu şekilde iade işlemim yapılmıyor. Ben de şikayet edeceğim diye biraz söyleneyim bari belki bir işe yarar.kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 11:51:20Restoran sahibi kötü niyetli biri olsa hiç siparişi getirmeden çaldırıp kapatsa ulaşamadım diyip siparişi iptal edip paramızı alabilecek o zaman. Getir de buna resmen izin veriyor. Bir daha da kullanmayı düşünmüyorum.nichtfert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayriyeten bu kuryelerin ne olsa para bizde kalıyor diyerek keyfine göre getirmemelerine sebep olabilecek bir şey.