hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durumu yaşadım konuyla ilgili talep açmasının mümkün olmadığını iddaa eden müşteri hizmetlerine küfür edip tehdit ettikten sonra açılamadığını söylediği talebi açtı, dedim hani açamıyordunuz cevap vermedi. sonra iade ettiler. getir kullanmıyorum artık. yemeksepetinde de eksik gelmeye başladı canlı destek hiç umursamıyor. ikisini de sildim artık evde ekmek arası yiyorum.
Bana da aynı şekilde yapacağımız bir şey yok, sadece size değil herkese böyle dedi. Ben sonuç alamayacağımı bildiğim için ve uğraşmak istemediğim için telefonu kapattım. İkisi de daha önce daha düzgün çalışıyordu sanki. Son zamanlarda çok fazla bozdular.