Aylar önce bende sinirlenip konu açmıştım, getir market olarak iyi de
yemek olarak çok beceriksiz. Sorun oluyor ilgilenene ulaşmak zor , ulaşınca evinden çalışan kişi sistem açılmıyor diyor falan. mail atıyorsun cevap yok. O kadar yatırım yap en önemli konu desteğe özen gösterme. Hediye para veriyor yine de söylemiyorum oradan yemek öyle kızdırdılar.
Hala aynı mantık demekki
Mail atıyorum söylediğiniz gibi cevap gelmiyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda karşıma abartmadan söylüyorum yukarı da yazdığım gibi sesi 13 yaşında gibi gelen bir kız çıktı. Sanki sokaktan rastgele birini çevirip sen müşteri hizmetlerinde çalış demişler gibi bir durumdu, üslubu da ayrı saçmaydı. Ben daha önce hiçbir şirkette bu kadar bu işten uzak, iletişim becerileri zayıf birini görmemiştim. Acilen desteği en üst şekilde geliştirmeleri gerekiyor yoksa böyle olmaz.