Getirde bu sorunu bende yaşadım 3 saate adamlar getirdi. Neymiş geldiklerinde ulaşamamışlar öyle bişey olmuş ki zil de çalışmıyormuş sözde. Getirin destek hattı müşteriye önem vermiyor. Kullanmanızı önermem
Restoran sahibi kötü niyetli biri olsa hiç siparişi getirmeden çaldırıp kapatsa ulaşamadım diyip siparişi iptal edip paramızı alabilecek o zaman. Getir de buna resmen izin veriyor. Bir daha da kullanmayı düşünmüyorum.
Ayriyeten bu kuryelerin ne olsa para bizde kalıyor diyerek keyfine göre getirmemelerine sebep olabilecek bir şey.