broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paranızı geri aldığınıza sevindim. İade işlemi bu kadar mı zor ben anlamıyorum. Sistem zaten otomatik işlemiyor mu bu nasıl bir saçmalık gerçekten garip.
Üstat canlı yardım 37 tl alışverişin var diyor
sistem 13 iade ediyor
ben ise 42 çekildiğini görüyorum
en son şikayet edeceğim dedikten sonra kalanı iade ettiler