kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de getir çarşıdan ürün aldım yanlış getirdiler iade ettim.
42 tl olan alışverişimde bana 13 tl iade ettiler.
Getir i aradım bana alışverişiniz 37 gözüküyor dediler.
Ben ekstremde 42 çekilmiş dedim bu seferde info maillerine ekran görüntüsü ile atın baksınlar dediler.
Sonra baya bekledim gelen giden yok. Tekrar aradım sizi şikayet edeceğim dedikten sonra iademi yaptılar.

Yani arkadaşlar indirimli alıyoruz diye bence her alışverişte ekstrelenirizi kontrol edin. Fazla çekim olabilir, iadeler eksik yatabilir.
Paranızı geri aldığınıza sevindim. İade işlemi bu kadar mı zor ben anlamıyorum. Sistem zaten otomatik işlemiyor mu bu nasıl bir saçmalık gerçekten garip.