• 20-11-2021, 10:31:18
    #37
    SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 Haziran 2021den bu yana bi siparişimin ücret iadesi için uğraşıyorum ben de. Getir iade ettik diyor ama bununla ilgili herhangi bir döküman vermiyor, banka gelen iade yok diyor. THH'ye dilekçe verdik bakalım.
    Umarım paranızı geri alırsınız. Bankadan sonuç alamazsam ben de başvurmayı düşünüyorum. Büyük bir para olmasa da sırf haklı olduğum için bile parayı geri almak istiyorum. Sizin iade edilmeyen ücret ne kadardı?
  • 20-11-2021, 10:34:04
    #38
    hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durumu yaşadım konuyla ilgili talep açmasının mümkün olmadığını iddaa eden müşteri hizmetlerine küfür edip tehdit ettikten sonra açılamadığını söylediği talebi açtı, dedim hani açamıyordunuz cevap vermedi. sonra iade ettiler. getir kullanmıyorum artık. yemeksepetinde de eksik gelmeye başladı canlı destek hiç umursamıyor. ikisini de sildim artık evde ekmek arası yiyorum.
    Bana da aynı şekilde yapacağımız bir şey yok, sadece size değil herkese böyle dedi. Ben sonuç alamayacağımı bildiğim için ve uğraşmak istemediğim için telefonu kapattım. İkisi de daha önce daha düzgün çalışıyordu sanki. Son zamanlarda çok fazla bozdular.
  • 20-11-2021, 11:18:34
    #39
    ben de getir çarşıdan ürün aldım yanlış getirdiler iade ettim.
    42 tl olan alışverişimde bana 13 tl iade ettiler.
    Getir i aradım bana alışverişiniz 37 gözüküyor dediler.
    Ben ekstremde 42 çekilmiş dedim bu seferde info maillerine ekran görüntüsü ile atın baksınlar dediler.
    Sonra baya bekledim gelen giden yok. Tekrar aradım sizi şikayet edeceğim dedikten sonra iademi yaptılar.

    Yani arkadaşlar indirimli alıyoruz diye bence her alışverişte ekstrelenirizi kontrol edin. Fazla çekim olabilir, iadeler eksik yatabilir.
  • 20-11-2021, 11:38:30
    #40
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylar önce bende sinirlenip konu açmıştım, getir market olarak iyi de
    yemek olarak çok beceriksiz. Sorun oluyor ilgilenene ulaşmak zor , ulaşınca evinden çalışan kişi sistem açılmıyor diyor falan. mail atıyorsun cevap yok. O kadar yatırım yap en önemli konu desteğe özen gösterme. Hediye para veriyor yine de söylemiyorum oradan yemek öyle kızdırdılar.
    Hala aynı mantık demekki
    Mail atıyorum söylediğiniz gibi cevap gelmiyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda karşıma abartmadan söylüyorum yukarı da yazdığım gibi sesi 13 yaşında gibi gelen bir kız çıktı. Sanki sokaktan rastgele birini çevirip sen müşteri hizmetlerinde çalış demişler gibi bir durumdu, üslubu da ayrı saçmaydı. Ben daha önce hiçbir şirkette bu kadar bu işten uzak, iletişim becerileri zayıf birini görmemiştim. Acilen desteği en üst şekilde geliştirmeleri gerekiyor yoksa böyle olmaz.
  • 20-11-2021, 11:40:06
    #41
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de getir çarşıdan ürün aldım yanlış getirdiler iade ettim.
    42 tl olan alışverişimde bana 13 tl iade ettiler.
    Getir i aradım bana alışverişiniz 37 gözüküyor dediler.
    Ben ekstremde 42 çekilmiş dedim bu seferde info maillerine ekran görüntüsü ile atın baksınlar dediler.
    Sonra baya bekledim gelen giden yok. Tekrar aradım sizi şikayet edeceğim dedikten sonra iademi yaptılar.

    Yani arkadaşlar indirimli alıyoruz diye bence her alışverişte ekstrelenirizi kontrol edin. Fazla çekim olabilir, iadeler eksik yatabilir.
    Paranızı geri aldığınıza sevindim. İade işlemi bu kadar mı zor ben anlamıyorum. Sistem zaten otomatik işlemiyor mu bu nasıl bir saçmalık gerçekten garip.
  • 20-11-2021, 11:41:31
    #42
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranızı geri aldığınıza sevindim. İade işlemi bu kadar mı zor ben anlamıyorum. Sistem zaten otomatik işlemiyor mu bu nasıl bir saçmalık gerçekten garip.
    Üstat canlı yardım 37 tl alışverişin var diyor
    sistem 13 iade ediyor
    ben ise 42 çekildiğini görüyorum
    en son şikayet edeceğim dedikten sonra kalanı iade ettiler
  • 20-11-2021, 11:43:42
    #43
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat canlı yardım 37 tl alışverişin var diyor
    sistem 13 iade ediyor
    ben ise 42 çekildiğini görüyorum
    en son şikayet edeceğim dedikten sonra kalanı iade ettiler
    Sistemde yazılımsal bir açık var belli ki. Benim bazen geçmiş siparişlerim gözükmüyor, bazen kampanyalarım gözükmüyor şimdi de bu şekilde iade işlemim yapılmıyor. Ben de şikayet edeceğim diye biraz söyleneyim bari belki bir işe yarar.
  • 20-11-2021, 11:46:25
    #44
    Getirde bu sorunu bende yaşadım 3 saate adamlar getirdi. Neymiş geldiklerinde ulaşamamışlar öyle bişey olmuş ki zil de çalışmıyormuş sözde. Getirin destek hattı müşteriye önem vermiyor. Kullanmanızı önermem
  • 20-11-2021, 11:51:20
    #45
    nichtfert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirde bu sorunu bende yaşadım 3 saate adamlar getirdi. Neymiş geldiklerinde ulaşamamışlar öyle bişey olmuş ki zil de çalışmıyormuş sözde. Getirin destek hattı müşteriye önem vermiyor. Kullanmanızı önermem
    Restoran sahibi kötü niyetli biri olsa hiç siparişi getirmeden çaldırıp kapatsa ulaşamadım diyip siparişi iptal edip paramızı alabilecek o zaman. Getir de buna resmen izin veriyor. Bir daha da kullanmayı düşünmüyorum.

    Ayriyeten bu kuryelerin ne olsa para bizde kalıyor diyerek keyfine göre getirmemelerine sebep olabilecek bir şey.