• 25-11-2021, 02:33:24
    #10
    KOZBA.NET
    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam h.tit ajans vardı o dönem gitti yedekler. Çetrefilli işler olmuştu. Ben 1 haftadan fazla kapalı kaldı diye hatırlıyordum belki 1 haftadır.
    Sonra girdiğimizde Fox Tv dizisi gibi entrika dolu olayları okuyorduk
    Hitit tam bir belaydı, o yönetimde iken foruma post kasmaya korkuyordum ki yaşım o zaman 17 falandı herhalde.
  • 25-11-2021, 02:36:23
    #11
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitit tam bir belaydı, o yönetimde iken foruma post kasmaya korkuyordum ki yaşım o zaman 17 falandı herhalde.
    @Moderator; nickini xyzciler kullanıyordu. Para ile ban atmalar, ban açmalar falan... Ben de 19-20 yaşlarındaydım en son üyeliğimi sildirmiştim, Ersan'ın gerçek yüzü ortaya çıkmış ki yıllar sonra tekrardan üye oldum.

    Adam, iPhone çekilişini bile (maniaccoder - Rahmi Vidinlioğlu üzerinden) kendine çıkarttırdı. Yok böyle bir şey!
  • 25-11-2021, 02:38:37
    #12
    KOZBA.NET
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Moderator; nickini xyzciler kullanıyordu. Para ile ban atmalar, ban açmalar falan... Ben de 19-20 yaşlarındaydım en son üyeliğimi sildirmiştim, Ersan'ın gerçek yüzü ortaya çıkmış ki yıllar sonra tekrardan üye oldum.

    Adam, iPhone çekilişini bile (maniaccoder - Rahmi Vidinlioğlu üzerinden) kendine çıkarttırdı. Yok böyle bir şey!
    Rahmi reisi hatırladım, top sakallı bir profil fotoğrafı vardı, SEO konusunda bilgi paylaşımı falan yapardı.
    Hocam onun döndürdüğü filmler imdb'de listeye girerdi, komisyon vermeden hizmet konusu falan açamadığından şikayetçi arkadaşlar vardı tabi biz o zaman hizmet verecek kapasitede adamlar değildik, forumda bir şeyler öğrenmek için takılıyorduk.
    @GuNGoRv; iyi tanır Rahmi reisi şimdi baktım da 2012'deki bir konuda atışmışlar
  • 25-11-2021, 02:43:59
    #13
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmi reisi hatırladım, top sakallı bir profil fotoğrafı vardı, SEO konusunda bilgi paylaşımı falan yapardı.
    Hocam onun döndürdüğü filmler imdb'de listeye girerdi, komisyon vermeden hizmet konusu falan açamadığından şikayetçi arkadaşlar vardı tabi biz o zaman hizmet verecek kapasitede adamlar değildik, forumda bir şeyler öğrenmek için takılıyorduk.
    Rahmi, SEO ile ilgili efsanevi videolar çekerdi ama bana kalırsa senin çektiğin bilgi içerikli videolar ona 10 basar hocam Belki de dönemsel farklılıktandır. Rahmi'yi çok gömmek istemem ama çarka alet olmuştu.

    Dediğin gibi o zamanlar 9-10 trade'im falan anca vardı. Banlanınca destek hattını aramıştım, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" demişti; böyle şeyler gördü, duydu bu gözler, kulaklar. Dediğin gibi ufak olduğumuz için ne maliye, ne savcılık ne de kamuoyu oluşturma konusunda hakkımızı arayabilecek yeterlilikte değildik. Ben sadece koskoca R10 ne biçim yönetiliyor diye hayıflanıyordum. Neyse ki, sonrasında @Coşkun Çetin; forumu aldı da o dönem geride kaldı.

    @Moderator; diye bir nick vardı o hesabı xyzciler kullanıp, BTK (o zamanlar TİB) istenen bilgileri manipüle ederek devlete gönderdiğini dahi öğrendim. Kanı donuyor insanın, bu ne cesarettir yarabbi!
  • 25-11-2021, 02:45:35
    #14
    KOZBA.NET
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmi, SEO ile ilgili efsanevi videolar çekerdi ama bana kalırsa senin çektiğin bilgi içerikli videolar ona 10 basar hocam Belki de dönemsel farklılıktandır. Rahmi'yi çok gömmek istemem ama çarka alet olmuştu.

    Dediğin gibi o zamanlar 9-10 trade'im falan anca vardı. Banlanınca destek hattını aramıştım, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" demişti; böyle şeyler gördü, duydu bu gözler, kulaklar. Dediğin gibi ufak olduğumuz için ne maliye, ne savcılık ne de kamuoyu oluşturma konusunda hakkımızı arayabilecek yeterlilikte değildik. Ben sadece koskoca R10 ne biçim yönetiliyor diye hayıflanıyordum. Neyse ki, sonrasında @Coşkun Çetin; forumu aldı da o dönem geride kaldı.

    @Moderator; diye bir nick vardı o hesabı xyzciler kullanıp, BTK (o zamanlar TİB) istenen bilgileri manipüle ederek devlete gönderdiğini dahi öğrendim. Kanı donuyor insanın, bu ne cesarettir yarabbi!
    Eyvallah üstat, var ol.
    Şu yaptığın yoruma 10 saniye boyunca güldüm, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" bu nedir ya
    Ya ne adamdı manyak herif, forumu haraca bağlamış
  • 25-11-2021, 02:47:52
    #15
    Kurumsal Üye
    detaylar için iftarı beklemek
  • 25-11-2021, 02:48:42
    #16
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah üstat, var ol.
    Şu yaptığın yoruma 10 saniye boyunca güldüm, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" bu nedir ya
    Ya ne adamdı manyak herif, forumu haraca bağlamış
    Yemin ederim bizzat bu cümleyi söyledi, o zamanlar yaşım 19 falan bir şey de diyemedim. Yoksa şimdi üyelik tarihim 2012 falan olurdu Atarlı da bir ses tonu vardı, nasıl yani falan diyecek olunca direkt bastırıp kestirip atıyordu uğraşmadım ben de.
  • 25-11-2021, 02:48:45
    #17
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Aspireyi unutmayanlar ve Aspire tarafından dollandırılanlar burda mı
    Harbiden iyi hayal satıp iyi vurmuştu... Sahtekarın önde gideniydi. gerçekten de önde gitti. Miras olarka yerini de Sey-İT'e bıraktı.
  • 25-11-2021, 02:54:05
    #18
    KOZBA.NET
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ederim bizzat bu cümleyi söyledi, o zamanlar yaşım 19 falan bir şey de diyemedim. Yoksa şimdi üyelik tarihim 2012 falan olurdu Atarlı da bir ses tonu vardı, nasıl yani falan diyecek olunca direkt bastırıp kestirip atıyordu uğraşmadım ben de.
    Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.