KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hitit tam bir belaydı, o yönetimde iken foruma post kasmaya korkuyordum ki yaşım o zaman 17 falandı herhalde.
@Moderator; nickini xyzciler kullanıyordu. Para ile ban atmalar, ban açmalar falan... Ben de 19-20 yaşlarındaydım en son üyeliğimi sildirmiştim, Ersan'ın gerçek yüzü ortaya çıkmış ki yıllar sonra tekrardan üye oldum.

Adam, iPhone çekilişini bile (maniaccoder - Rahmi Vidinlioğlu üzerinden) kendine çıkarttırdı. Yok böyle bir şey!