Yemin ederim bizzat bu cümleyi söyledi, o zamanlar yaşım 19 falan bir şey de diyemedim. Yoksa şimdi üyelik tarihim 2012 falan olurdu

Atarlı da bir ses tonu vardı, nasıl yani falan diyecek olunca direkt bastırıp kestirip atıyordu uğraşmadım ben de.
Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.