@Moderator; nickini xyzciler kullanıyordu. Para ile ban atmalar, ban açmalar falan... Ben de 19-20 yaşlarındaydım en son üyeliğimi sildirmiştim, Ersan'ın gerçek yüzü ortaya çıkmış ki yıllar sonra tekrardan üye oldum.
Adam, iPhone çekilişini bile (maniaccoder - Rahmi Vidinlioğlu üzerinden) kendine çıkarttırdı. Yok böyle bir şey!
Rahmi reisi hatırladım, top sakallı bir profil fotoğrafı vardı, SEO konusunda bilgi paylaşımı falan yapardı.
Hocam onun döndürdüğü filmler imdb'de listeye girerdi, komisyon vermeden hizmet konusu falan açamadığından şikayetçi arkadaşlar vardı tabi biz o zaman hizmet verecek kapasitede adamlar değildik, forumda bir şeyler öğrenmek için takılıyorduk.
@GuNGoRv; iyi tanır Rahmi reisi şimdi baktım da 2012'deki bir konuda atışmışlar