CacTuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.net'de Unutamadığınız Anlar.
23
●603
- 25-11-2021, 02:36:23@Moderator; nickini xyzciler kullanıyordu. Para ile ban atmalar, ban açmalar falan... Ben de 19-20 yaşlarındaydım en son üyeliğimi sildirmiştim, Ersan'ın gerçek yüzü ortaya çıkmış ki yıllar sonra tekrardan üye oldum.KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam, iPhone çekilişini bile (maniaccoder - Rahmi Vidinlioğlu üzerinden) kendine çıkarttırdı. Yok böyle bir şey! - 25-11-2021, 02:38:37Rahmi reisi hatırladım, top sakallı bir profil fotoğrafı vardı, SEO konusunda bilgi paylaşımı falan yapardı.Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onun döndürdüğü filmler imdb'de listeye girerdi, komisyon vermeden hizmet konusu falan açamadığından şikayetçi arkadaşlar vardı tabi biz o zaman hizmet verecek kapasitede adamlar değildik, forumda bir şeyler öğrenmek için takılıyorduk.
@GuNGoRv; iyi tanır Rahmi reisi şimdi baktım da 2012'deki bir konuda atışmışlar
- 25-11-2021, 02:43:59Rahmi, SEO ile ilgili efsanevi videolar çekerdi ama bana kalırsa senin çektiğin bilgi içerikli videolar ona 10 basar hocamKraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de dönemsel farklılıktandır. Rahmi'yi çok gömmek istemem ama çarka alet olmuştu.
Dediğin gibi o zamanlar 9-10 trade'im falan anca vardı. Banlanınca destek hattını aramıştım, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" demişti; böyle şeyler gördü, duydu bu gözler, kulaklar. Dediğin gibi ufak olduğumuz için ne maliye, ne savcılık ne de kamuoyu oluşturma konusunda hakkımızı arayabilecek yeterlilikte değildik. Ben sadece koskoca R10 ne biçim yönetiliyor diye hayıflanıyordum. Neyse ki, sonrasında @Coşkun Çetin; forumu aldı da o dönem geride kaldı.
@Moderator; diye bir nick vardı o hesabı xyzciler kullanıp, BTK (o zamanlar TİB) istenen bilgileri manipüle ederek devlete gönderdiğini dahi öğrendim. Kanı donuyor insanın, bu ne cesarettir yarabbi! - 25-11-2021, 02:45:35Eyvallah üstat, var ol.Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu yaptığın yoruma 10 saniye boyunca güldüm, Ersan "panpa gold üyelik parası ateşle sana dokunulmaz üyelik açalım, yoksa uğraştırma" bu nedir ya
Ya ne adamdı manyak herif, forumu haraca bağlamış
- 25-11-2021, 02:48:42Yemin ederim bizzat bu cümleyi söyledi, o zamanlar yaşım 19 falan bir şey de diyemedim. Yoksa şimdi üyelik tarihim 2012 falan olurduKraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atarlı da bir ses tonu vardı, nasıl yani falan diyecek olunca direkt bastırıp kestirip atıyordu uğraşmadım ben de.
- 25-11-2021, 02:48:45Aspireyi unutmayanlar ve Aspire tarafından dollandırılanlar burda mı

Harbiden iyi hayal satıp iyi vurmuştu... Sahtekarın önde gideniydi. gerçekten de önde gitti. Miras olarka yerini de Sey-İT'e bıraktı. - 25-11-2021, 02:54:05Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atarlı da bir ses tonu vardı, nasıl yani falan diyecek olunca direkt bastırıp kestirip atıyordu uğraşmadım ben de.