• 11-11-2021, 00:22:26
    #1
    Sene bilmem kaç, o zamanın forum sahibi Radmin ile yönetici moderatör La bidu kapıştıydı, La bidu moderatörleri yanına alarak darbe yapmaya kalkışmıştı, kendilerince darbeyi yaptılar gidip yeni forum açtılar ama tutmamıştı. O modlar hala buradadır

    Bir diğer hatırladığım da 2012 yılında sunucu radore'de iken sitenin tüm yedekleri gitmiş ve 1 haftaya yakın kapalı kalmıştı. Sonra üyeler el birliği yapıp forumu tekrar canlandırmışlardı. Mesela konuda şu anda gördüğünüz trader sayım ile profil sayfama girdiğiniz trader sayım daha fazla olduğunu göreceksinizdir. Burası çok ilginç, yedekleri gitti madem traderleri nereden buldu derseniz google indexlerinden bulmuşlardı tüm üyelerin. Bot ile
  • 11-11-2021, 00:27:04
    #2
    İzmir buluşması 😊
  • 11-11-2021, 00:29:03
    #3
    Arttırıyorum, 2010 Adana ve Mersin buluşması. Teheeyy, ne ciğerler yemiştik 10-15 kişi.

    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir buluşması 😊
  • 11-11-2021, 00:33:13
    #4
    Sezercik gibi bakıyorum ekrana.. biz o zaman kundaktaydık..
  • 25-11-2021, 02:16:29
    #5
    İnternet'te toplam 20 kişinin SEO ile ilgililendiği dönemde iyinet'in efsanesi Yoktur Ronaldino için aldığı domaini Webmaster formu yapmaya karar verdi ve ilk vBulletin kurduğunda şahsen 2. üye olma fırsatını anlık kaçırdım. Mert Öğüt'e MSN'de içerik konusunda düşüncelerimi söyledikten sonra üye olmamıştım. Aradan biraz zaman geçti İyinet hala çok güçlüydü ve henüz banlanmamıştı. R10 ise absürt şekilde süper ilerliyordu. Yoktur, Radmin olmuş ve bende artık R10'a kayıt olmuştum. Bir süre sonrada zaten İyinet banlanmış ve R10 kesin sektörde lider olmuştu.

    Yoktur'a kadar SEO ile ilgili bilgiler kesin ve kati şekilde kimse tarafından asla paylaşılmazdı. Bunu TR'de ilk yapan Türkçe SEO konusunda bu kadar bilginin yayılmasında %50'ye yakın etkisi olan MSN ismiyle "Bokböceği" Radmin'indir.
  • 25-11-2021, 02:20:05
    #6
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene bilmem kaç, o zamanın forum sahibi Radmin ile yönetici moderatör La bidu kapıştıydı, La bidu moderatörleri yanına alarak darbe yapmaya kalkışmıştı, kendilerince darbeyi yaptılar gidip yeni forum açtılar ama tutmamıştı. O modlar hala buradadır
    Detaylar iftardan sonra.
  • 25-11-2021, 02:25:05
    #7
    OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene bilmem kaç, o zamanın forum sahibi Radmin ile yönetici moderatör La bidu kapıştıydı, La bidu moderatörleri yanına alarak darbe yapmaya kalkışmıştı, kendilerince darbeyi yaptılar gidip yeni forum açtılar ama tutmamıştı. O modlar hala buradadır

    Bir diğer hatırladığım da 2012 yılında sunucu radore'de iken sitenin tüm yedekleri gitmiş ve 1 haftaya yakın kapalı kalmıştı. Sonra üyeler el birliği yapıp forumu tekrar canlandırmışlardı. Mesela konuda şu anda gördüğünüz trader sayım ile profil sayfama girdiğiniz trader sayım daha fazla olduğunu göreceksinizdir. Burası çok ilginç, yedekleri gitti madem traderleri nereden buldu derseniz google indexlerinden bulmuşlardı tüm üyelerin. Bot ile
    Hocam h.tit ajans vardı o dönem gitti yedekler. Çetrefilli işler olmuştu. Ben 1 haftadan fazla kapalı kaldı diye hatırlıyordum belki 1 haftadır.
    Sonra girdiğimizde Fox Tv dizisi gibi entrika dolu olayları okuyorduk
  • 25-11-2021, 02:32:06
    #8
    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam h.tit ajans vardı o dönem gitti yedekler. Çetrefilli işler olmuştu. Ben 1 haftadan fazla kapalı kaldı diye hatırlıyordum belki 1 haftadır.
    Sonra girdiğimizde Fox Tv dizisi gibi entrika dolu olayları okuyorduk
    Parayı verirsen üyelik açıyordu, vermezsen banlıyordu Ersan Karavelioğlu. Hey gidi, R10 ne kötü günlerden ne kadar aydınlık bir ortama çıktı.
  • 25-11-2021, 02:32:43
    #9
    ilk parayı kazanacağım gün olacak.