OnurTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sene bilmem kaç, o zamanın forum sahibi Radmin ile yönetici moderatör La bidu kapıştıydı, La bidu moderatörleri yanına alarak darbe yapmaya kalkışmıştı, kendilerince darbeyi yaptılar gidip yeni forum açtılar ama tutmamıştı. O modlar hala buradadır
Detaylar iftardan sonra.