Hocam h.tit ajans vardı o dönem gitti yedekler. Çetrefilli işler olmuştu. Ben 1 haftadan fazla kapalı kaldı diye hatırlıyordum belki 1 haftadır.
Sonra girdiğimizde Fox Tv dizisi gibi entrika dolu olayları okuyorduk
Parayı verirsen üyelik açıyordu, vermezsen banlıyordu Ersan Karavelioğlu. Hey gidi, R10 ne kötü günlerden ne kadar aydınlık bir ortama çıktı.