Hocam h.tit ajans vardı o dönem gitti yedekler. Çetrefilli işler olmuştu. Ben 1 haftadan fazla kapalı kaldı diye hatırlıyordum belki 1 haftadır.
Sonra girdiğimizde Fox Tv dizisi gibi entrika dolu olayları okuyorduk
Hitit tam bir belaydı, o yönetimde iken foruma post kasmaya korkuyordum ki yaşım o zaman 17 falandı herhalde.