• 04-11-2021, 02:07:04
    #1
    Arkadaşlar aracıma cam filmi taktırdım. En ön camda film yok ön yan arka yan ve arka cama en koyusunu takın dedim. Gündüz pek problem değil ama gece dikiz aynası gözükmüyor diyebilirim. Anca arkada araba varsa dikiz aynasına far ışığı yansıdıysa far ışığı gözüküyor. nesneler falan gözükmüyor. Camları indirip görebiliyorum. Sanırım 3 veya 4 numara taktılar kaç numara bilmiyorum ama tahminim 4 numara. Fakat pişman oldum büyük ihtimal dikiz aynaları görmek için 2 numara ile değiştireceğim. Taktırma amacım dıştan içerisi hiçbir şekilde gözükmesin diye karanlık ortamda cok daha rahat oluyorum ama dikiz aynasını görmemi zorlaştırdığı için söktürmeyi düşünüyorum. Sizce 2 numara ile gece dikiz aynalarını net görür müyüm? Dışarıdan içerisi net gözüksün istemiyorum böyle bir takıntım var. Öneriniz nedir?
  • 04-11-2021, 02:09:25
    #2
    hocam gözünü seveyim önlere 4 numara takılırmı Allah korumuş
  • 04-11-2021, 02:10:06
    #3
    3 numara film var bende de. Ara sokakta aynayı göremediğimden çamurlugu sürtmüştüm. Gösterge cama yansıyor.Güzel duruyor halen çıkarmadım 😂
  • 04-11-2021, 02:11:13
    #4
    Yusuf35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 numara film var bende de. Ara sokakta aynayı göremediğimden çamurlugu sürtmüştüm. Gösterge cama yansıyor.Güzel duruyor halen çıkarmadım 😂
    Ben de inşaat demirine sürttüm hocam
  • 04-11-2021, 02:11:48
    #5
    PREMIUM SEO
    Rayban filmler var hocam biraz pahalı ama normal filmlere göre iyi. İçerden dışarısı rahatlıkla görünürken dışardan görünmüyor. 2 numara yeterli oluyor.
  • 04-11-2021, 02:13:30
    #6
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de inşaat demirine sürttüm hocam
    Kaderimiz aynı hocam , artık ara sokaklarda daha dikkatliyim 😅
  • 04-11-2021, 02:14:04
    #7
    2 numara yeterli 4 numara nedir vay
  • 04-11-2021, 02:16:36
    #8
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 numara yeterli 4 numara nedir vay
    Dıştan çok dehşet duruyor hocam dosta güven düşmana korku salıyor 😂
  • 04-11-2021, 02:20:12
    #9
    Gereksiz bir hareket olmuş Benim aracımda 1 numara cam filmi var. Makam perdelerini de çekince arkası gözükmüyor zaten. 3-4 numarada polis çevirmiyor mu ? Bana perdeleri açtırıyorlar her gördüklerinde.