Konu
Aracıma cam filmi taktırdım ama pişmanım
04-11-2021, 02:10:06
#3
Yusuf35
3 numara film var bende de. Ara sokakta aynayı göremediğimden çamurlugu sürtmüştüm. Gösterge cama yansıyor.Güzel duruyor halen çıkarmadım 😂