Gereksiz bir hareket olmuş Benim aracımda 1 numara cam filmi var. Makam perdelerini de çekince arkası gözükmüyor zaten. 3-4 numarada polis çevirmiyor mu ? Bana perdeleri açtırıyorlar her gördüklerinde.