Konu
Aracıma cam filmi taktırdım ama pişmanım
04-11-2021, 02:11:13
#4
erdemozturk52
Yusuf35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 numara film var bende de. Ara sokakta aynayı göremediğimden çamurlugu sürtmüştüm. Gösterge cama yansıyor.Güzel duruyor halen çıkarmadım 😂
Ben de inşaat demirine sürttüm hocam