Arkadaşlar aracıma cam filmi taktırdım. En ön camda film yok ön yan arka yan ve arka cama en koyusunu takın dedim. Gündüz pek problem değil ama gece dikiz aynası gözükmüyor diyebilirim. Anca arkada araba varsa dikiz aynasına far ışığı yansıdıysa far ışığı gözüküyor. nesneler falan gözükmüyor. Camları indirip görebiliyorum. Sanırım 3 veya 4 numara taktılar kaç numara bilmiyorum ama tahminim 4 numara. Fakat pişman oldum büyük ihtimal dikiz aynaları görmek için 2 numara ile değiştireceğim. Taktırma amacım dıştan içerisi hiçbir şekilde gözükmesin diye karanlık ortamda cok daha rahat oluyorum ama dikiz aynasını görmemi zorlaştırdığı için söktürmeyi düşünüyorum. Sizce 2 numara ile gece dikiz aynalarını net görür müyüm? Dışarıdan içerisi net gözüksün istemiyorum böyle bir takıntım var. Öneriniz nedir?