MB faizi 200 baz puan indirdi. Piyasa en fazla 50-75 arası görüyordu ama 200'ü görünce herkes şok oldu.
Fakat nedense herkes politika faizine odaklanmış durumda. 15 ekim itibariyle ihtiyaç kredisi faizi % 25, tüketici kredisi % 24 uygulanmış. Bu demek oluyor ki piyasa artık MB'nın aldığı kararları ciddiye almıyor. Ben 200 baz puan düşünce sanırım 11-12'ye çıkmıştır diye düşündüm. Ama astronomik bir çıkış olmadı. Bence hem piyasa kararı ciddiye almadı hem de karar öncesi dolar stoklayanlar yükselmeye başlayınca eldekileri çıkardı. Tabii giriş seviyesinde ki ekonomi bilgimle söylüyorum. Ekonomistler daha iyi bilir.
Sonuç itibariyle atılan taş kurbağayı ürkütmüyor. Doları olanlar kasalarını dolduruyorlar sadece.
Faizler düştü mü sanıyorsunuz?
12
●351
- 21-10-2021, 20:30:19
- 21-10-2021, 20:35:36Üyeliği durdurulduÇok haklısınız. Bundan tam 1.5 ay önce 8.40'dan 375K dolar aldım. Bugün dolar 9.45 elde ettiğim kar miktarı ortada iken, yükselmeye devam etme çabası ile bozdurmaya hiç ama hiç niyetim yok. Zira 10 TL'yi çok sağlam geçeceğine dair yorumlar var ki, hayretle izliyorum. Sevinseniz bi dert, sevinmeseniz bi dert.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 20:41:08İnşAllah en kısa zamanda düşer hatta batar. İnşAllah yerle bir olur komple piyasadan silinir.Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 20:42:31Yalnız enflasyon o kadar sert çıkıyor ki dolardan elde edeceğiniz kar bile reel enflasyonun altında eziliyor. Konut, otomobil, gayrimenkul fiyatları alıp başını gidiyor.Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 20:43:40rahat 1 ayda 1 ev parası. dolar gördüğü yeri asla unutmuyor düşmesi imkansız zaten. Ama asıl rant sağlayanlar yüksek miktarda parası olanlar kasayı dolduranlar dolduruyor. Olanda garibana oluyor her zaman.Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 20:49:02Zaten yakın zamanda çökeceği iddia ediliyor.MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Sadece kara bakıyorsunuz. Ana para değerini korumuyor ki. Toplam parayı değerlendirmeniz lazım. Öncesinde ne alabiliyordum, şimdi ne alabiliyorum.Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-10-2021, 20:49:20Üyeliği durdurulduİnanın ortak fikirdeyiz. Ben bunu para kazanıyorum diye söylemiyorum birileri kasayı doldururken sizde kendinizi düşünmek zorunda kalıyorsunuz. Rezil rüsva olacağını insanlar bilse sizce insanlar 1$ alır mı? Bu nedenle dualarınızda ortak fikir ve kanıdayım.MustafaAKCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan için elde edilen kazanç ile bir şey yapmaya kalkarsanız evet söylediklerinizle doğrusunuz. Velakin elde edilen kazanç ile TR piyasasına hareket ederseniz eski konumuzdan daha iyi olacağınız tartışmasız acı gerçektir.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda da belirttiğim gibi benim gibi yüksek dolar alan kişilerin fikri başkası kasayı doldururken biz niye girmeyelim yönünde oluyor. Bu sebeple bu kadar kısa sürede bu kazançlar maddi yönden iyi görünsede ülke, ekonomi ve diğer sairler için içler acısı bir durum.Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demem o ki, umarım bir an önce düzelme yoluna girer.
Sevgiler - 21-10-2021, 20:52:59Hocam ben garibanın gözünden bakıyorum. Ana para zaten değerini korumuyor hiçbir zaman. Ülkede ev fiyatları dolarla birlikte artıyor.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demiri çimentosu dolarla geliyor.
Bak demir fiyatları ucacak evsiz yine evsiz kalacak ama kasasında para olanı etkilemeyecek o anlamda diyorum ben.



