constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MB faizi 200 baz puan indirdi. Piyasa en fazla 50-75 arası görüyordu ama 200'ü görünce herkes şok oldu.

Fakat nedense herkes politika faizine odaklanmış durumda. 15 ekim itibariyle ihtiyaç kredisi faizi % 25, tüketici kredisi % 24 uygulanmış. Bu demek oluyor ki piyasa artık MB'nın aldığı kararları ciddiye almıyor. Ben 200 baz puan düşünce sanırım 11-12'ye çıkmıştır diye düşündüm. Ama astronomik bir çıkış olmadı. Bence hem piyasa kararı ciddiye almadı hem de karar öncesi dolar stoklayanlar yükselmeye başlayınca eldekileri çıkardı. Tabii giriş seviyesinde ki ekonomi bilgimle söylüyorum. Ekonomistler daha iyi bilir.

Sonuç itibariyle atılan taş kurbağayı ürkütmüyor. Doları olanlar kasalarını dolduruyorlar sadece.
Çok haklısınız. Bundan tam 1.5 ay önce 8.40'dan 375K dolar aldım. Bugün dolar 9.45 elde ettiğim kar miktarı ortada iken, yükselmeye devam etme çabası ile bozdurmaya hiç ama hiç niyetim yok. Zira 10 TL'yi çok sağlam geçeceğine dair yorumlar var ki, hayretle izliyorum. Sevinseniz bi dert, sevinmeseniz bi dert.