Çok haklısınız. Bundan tam 1.5 ay önce 8.40'dan 375K dolar aldım. Bugün dolar 9.45 elde ettiğim kar miktarı ortada iken, yükselmeye devam etme çabası ile bozdurmaya hiç ama hiç niyetim yok. Zira 10 TL'yi çok sağlam geçeceğine dair yorumlar var ki, hayretle izliyorum. Sevinseniz bi dert, sevinmeseniz bi dert.
rahat 1 ayda 1 ev parası. dolar gördüğü yeri asla unutmuyor düşmesi imkansız zaten. Ama asıl rant sağlayanlar yüksek miktarda parası olanlar kasayı dolduranlar dolduruyor. Olanda garibana oluyor her zaman.