MB faizi 200 baz puan indirdi. Piyasa en fazla 50-75 arası görüyordu ama 200'ü görünce herkes şok oldu.

Fakat nedense herkes politika faizine odaklanmış durumda. 15 ekim itibariyle ihtiyaç kredisi faizi % 25, tüketici kredisi % 24 uygulanmış. Bu demek oluyor ki piyasa artık MB'nın aldığı kararları ciddiye almıyor. Ben 200 baz puan düşünce sanırım 11-12'ye çıkmıştır diye düşündüm. Ama astronomik bir çıkış olmadı. Bence hem piyasa kararı ciddiye almadı hem de karar öncesi dolar stoklayanlar yükselmeye başlayınca eldekileri çıkardı. Tabii giriş seviyesinde ki ekonomi bilgimle söylüyorum. Ekonomistler daha iyi bilir.

Sonuç itibariyle atılan taş kurbağayı ürkütmüyor. Doları olanlar kasalarını dolduruyorlar sadece.