Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız. Bundan tam 1.5 ay önce 8.40'dan 375K dolar aldım. Bugün dolar 9.45 elde ettiğim kar miktarı ortada iken, yükselmeye devam etme çabası ile bozdurmaya hiç ama hiç niyetim yok. Zira 10 TL'yi çok sağlam geçeceğine dair yorumlar var ki, hayretle izliyorum. Sevinseniz bi dert, sevinmeseniz bi dert.
Yalnız enflasyon o kadar sert çıkıyor ki dolardan elde edeceğiniz kar bile reel enflasyonun altında eziliyor. Konut, otomobil, gayrimenkul fiyatları alıp başını gidiyor.