• 30-09-2021, 20:56:36
    #10
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 gün kullandınız iade edeceksiniz ve yazık belkide bilgisayardan anlamayan birisi o bilgisayarı satın alacak ben olsam takardım böyle bir konuya
    Sıfırdan PC topladıklarını söylüyorlar bilemiyorum iade edeceğimi söylediğimde sebep bile sormadılar
  • 30-09-2021, 20:57:08
    #11
    Merakla bekliyorum videonuzu 😊 çünkü 2 haftadır bir şeye karar veremedim.
  • 30-09-2021, 20:57:43
    #12
    Anakartı üreten msi bios kendi adina programlayan moster çok moster msi yapip Gönderdim
  • 30-09-2021, 20:58:11
    #13
    Valla ben monster abra 15.3 kullanıyorum. Montster sadece windows için driver ve destek sağlıyor. Şükür ki linux`ün onların desteğine ihtiyacı yok. Ne fan sesi, ne ısınma derdi ne başka bir sorunum var.

    MOnster şirtketi donanımı bir araya getirmekle iş bitiyor zanneden bir firma, yazılım yönü yok denecek kadar zayıf. Bu açığını ben linux ile giderdim.


    Bu ekran görüntüsünü mobil uygulama derlerken aldım. Ayrıca 2-3 tanede daha program açıktı.
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-09-2021, 21:04:08
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben monster abra 15.3 kullanıyorum. Montster sadece windows için driver ve destek sağlıyor. Şükür ki linux`ün onların desteğine ihtiyacı yok. Ne fan sesi, ne ısınma derdi ne başka bir sorunum var.

    MOnster şirtketi donanımı bir araya getirmekle iş bitiyor zanneden bir firma, yazılım yönü yok denecek kadar zayıf. Bu açığını ben linux ile giderdim.


    Bu ekran görüntüsünü mobil uygulama derlerken aldım. Ayrıca 2-3 tanede daha program açıktı.
    Arch linux kullanıyorum ve yaklaşık 3 yıldır linux ile iç içeyim. Ve windows kullanamıyorum artık
  • 30-09-2021, 21:05:49
    #15
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arch linux kullanıyorum ve yaklaşık 3 yıldır linux ile iç içeyim. Ve windows kullanamıyorum artık
    3 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.
  • 30-09-2021, 21:08:25
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.
    Evet. Arch fetiş işi bu arada Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin
  • 30-09-2021, 21:10:10
    #17
    kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesi
    benim monster de 90 dereceden altına düşmüyordu ekran kartı o yüzden fanlar sonda çalışıyordu ilk açtığımdan itibaren 90 derece oluyor hiç programsız. Zorla iade ettim monstere çok uğraşmıştım. Fan sesi o yüzden olabilir soğutmaya calısıyor
  • 30-09-2021, 21:12:16
    #18
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Arch fetiş işi bu arada Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin
    Nvdia ekran kartım var. Malesef saf debian kullanamıyorum.