3 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.
Evet. Arch fetiş işi bu arada

Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum

Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin