Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.
Evet. Arch fetiş işi bu arada Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin