Valla ben monster abra 15.3 kullanıyorum. Montster sadece windows için driver ve destek sağlıyor. Şükür ki linux`ün onların desteğine ihtiyacı yok. Ne fan sesi, ne ısınma derdi ne başka bir sorunum var.
MOnster şirtketi donanımı bir araya getirmekle iş bitiyor zanneden bir firma, yazılım yönü yok denecek kadar zayıf. Bu açığını ben linux ile giderdim.
Bu ekran görüntüsünü mobil uygulama derlerken aldım. Ayrıca 2-3 tanede daha program açıktı.