kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet. Arch fetiş işi bu arada Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin
Nvdia ekran kartım var. Malesef saf debian kullanamıyorum.