kayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onlara da videoda yer vereceğim lakin ufak bir sebep söyleyim sıcaklık ve fan sesi
benim monster de 90 dereceden altına düşmüyordu ekran kartı o yüzden fanlar sonda çalışıyordu ilk açtığımdan itibaren 90 derece oluyor hiç programsız. Zorla iade ettim monstere çok uğraşmıştım. Fan sesi o yüzden olabilir soğutmaya calısıyor