ismoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Monster ABRA ALACAKLAR
22
●502
- 30-09-2021, 20:58:11Valla ben monster abra 15.3 kullanıyorum. Montster sadece windows için driver ve destek sağlıyor. Şükür ki linux`ün onların desteğine ihtiyacı yok. Ne fan sesi, ne ısınma derdi ne başka bir sorunum var.
MOnster şirtketi donanımı bir araya getirmekle iş bitiyor zanneden bir firma, yazılım yönü yok denecek kadar zayıf. Bu açığını ben linux ile giderdim.

Bu ekran görüntüsünü mobil uygulama derlerken aldım. Ayrıca 2-3 tanede daha program açıktı. - 30-09-2021, 21:04:08Arch linux kullanıyorum ve yaklaşık 3 yıldır linux ile iç içeyim. Ve windows kullanamıyorum artıkMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 21:05:493 Yıl kadar bende arch kullandım. Fakat yormaya başladı artık beni. Linux mint ile kafa dinliyorum bu aralar.kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 21:08:25Evet. Arch fetiş işi bu aradaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saf debianda müthiş. Bayada hızlı. Ben linuxa geçtiğimden beri bazen fanlar çalışmıyormu acaba diye korkuyorum
Linux mint yerine saf debianda kullanabilirsin
- 30-09-2021, 21:10:10benim monster de 90 dereceden altına düşmüyordu ekran kartı o yüzden fanlar sonda çalışıyordu ilk açtığımdan itibaren 90 derece oluyor hiç programsız. Zorla iade ettim monstere çok uğraşmıştım. Fan sesi o yüzden olabilir soğutmaya calısıyorkayamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2021, 21:12:16Nvdia ekran kartım var. Malesef saf debian kullanamıyorum.kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok moster msi yapip Gönderdim 